• اصفهان، سه راه درچه، خیابان امیرکبیر، کوچه ۸۲ (سردار کرمی)، 200 متر بعد از انبار شیشه کرمی، سمت چپ
  • 09136474064

همه نکات فنس چمنی

همه نکات فنس چمنی

یکی از پرکاربردترین محصولات فنس که در سال های اخیر به شدت مورد استقبال مردم قرار گرفته است، فنس چمنی است. در این مقاله به همه نکات فنس چمنی می پردازیم. 

در بعضی مواقع از گیاهانی که به صورت پیچک هستند، برای پوشش فنس توری استفاده می شود. اما در شش ماهه دوم سال این گیاهان دچار خزان می شوند و پوشش مدنظرشان از بین می رود.

در نتیجه استفاده از فنس چمنی دارای زیبایی دائمی است و فراهم آوردن منظره زیبا به آسانی میسر است. 

مشخصات فنی فنس چمنی 

جنس اصلی و پایه فنس چمنی مانند توری های فلزی دیگر، سیم مفتول گالوانیزه است. بر روی سیم های مفتولی، یک پوشش از جنس پی وی سی (PVC) که به رنگ سبز است، کشیده می شود. این نوع فنس در ظاهر به صورت برگهای نازک چمن طبیعی نمایان است.

فنس چمنی در برابر تغییرات محیطی مانند نور خورشید، برف، باران، رطوبت، باد، سرما و گرما، خاک و گرد و غبار مقاومت بالایی دارد. این محصول در برابر این عوامل، دچار پوسیدگی و تغییر رنگ نمی شود. حشرات نیز نمی توانند این محصول را خراب نمایند.

تعداد و اندازه چشمه های فنس چمنی با توجه به ضخامت مفتول و سفارش مشتری از ریز تا درشت متغیر می باشد. فنس چمنی عمدتا به صورت رول و با عرض  0.5، 1، 1.5 و 2 متر و با طول 10 متر تولید می شود.
 

ویژگی های فنس چمنی

ویژگی های ظاهری فنس چمنی

 شادابی و طراوتی که فنس چمنی به محیط می دهد، در مقابل رنگ خاکستری و بی روح فنس های معمولی قابل مقایسه نیست. همچنین فنس چمنی به صورت دیواری سبز و متراکم باعث می شود از بیرون به داخل و یا برعکس دید عمومی نباشد و حریم خصوصی تا حد خوبی حفظ شود.

مقاله پیشنهادی ما: مزایا و معایب فنس چمنی


موارد مصرف و کاربردهای فنس چمنی

  • ایجاد دیوار سبز در باغ رستوران، باغ تالار، کافی شاپ  
  • محصور نمودن نمای بالکن و تراس خانه 
  • دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی ساختمان 
  • ایجاد حصار برای باغ، حیاط ویلا و بالای دیوار خانه، روف گاردن و… 
  • اطراف زمین های ورزشی مانند تنیس، والیبال، فوتبال، استخر و… 

نگهداری از فنس چمنی 

مراقبت از فنس چمنی بسیار آسان است. جذب خاک، گرد و غبار، برگ و بقایای درختان و گیاهان اطراف و … بر روی فنس چمنی کاملا طبیعی می باشد. 

این آلودگی ها را می توان به کمک شلنگ آب پُر فشار، مواد شوینده پارچه و لباس مانند پودر رختشویی، جاروی مو بلند و…  به خوبی شست و شو دهیم و تمیز کنیم. به این صورت، فنس چمنی مانند روز اول، تمیز و نو می شود.

برای خرید فنس چمنی از شرکت حصار بافت ، کارشناسان فروش آماده هرگونه مشاوره و راهنمایی به مشتریان عزیز می باشند.
 

اشتراک گذاری در:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *