• اصفهان، سه راه درچه، خیابان امیرکبیر، کوچه ۸۲ (سردار کرمی)، 200 متر بعد از انبار شیشه کرمی، سمت چپ
  • 09136474064

آموزش نصب توری حصاری

نحوه نصب توری حصاری

حصارکشی و تعیین مرز از پیشین های دور رایج بوده هست. در زمان گذشته از چوب درختان و سنگ برای گزینش مرز و حصارکشی استفاده می کردند. اما با گذشت زمان حصارهای مدرن جای خود را به وسایل دیرین دادند و برای امنیت و گزینش مرز استفاده شدند. توری حصاری یکی از تجهیزات اصلی برای حصارکشی و مرزبندی است.

توری های حصاری یکی از پرکاربرد ترین توری های موجود در بازار میباشد. زیرا از آن می توان در صنایع گوناگون به کار گرفت و نصب آن نیز به راحتی انجام می شود. 

بهترین قیمت توری حصاری را از کارشناسان فروش حصار بافت استعلام نمایید.

نحوه نصب توری حصاری

برای نصب توری های حصاری می بایست فرایند مختلفی را به ترتیب انجام داد تا بتوان عمل حصاری کشی را به خیر و خوبی و با کیفیت به اجرا درآورد.

او‌لین و ابتدایی ترین کاری که می بایست برای نصب توری های حصاری انجام داد، حفر گودال می باشد. زیرا باید پایه هایی را برای نصب سیم خاردار از آن استفاده کرد. در نتیجه ابتدا باید گودال هایی را حفر کنیم. این چاله ها می توانند فاصله ی 3 متری و یا 2 متری از یک دیگر داشته باشند. گزینش این اندازه به ذوق و سلیقه ی افراد میباشد.

بعد از حفر گودی باید پایه فنس ها را داخل آن گذاشته و درون آن را با ملات های منحصر به فرد مثل سیمان و شن ماسه پر کرد تا پایه به خوبی محکم شود. این پایه فنس ها بهتر است از جنس آهن باشند تا استحکام مورد نیاز را داشته باشند. این پایه ها همچنین میتوانندبه شکل لوله و یا نبشی باشند. پر استفاده ترین پایه ها لوله هستند. زیرا ارزان تر و مقاومت بالاتری نسبت به دیگر موارد دارند. این لوله ها گالوانیزه و سیاه می‌باشند.

بهترین قیمت پایه فنس را از کارشناسان فروش حصار بافت استعلام نمایید.

بعد از نصب پایه ها باید توری حصاری را نصب کرد. برای این کار می بایست فنس های انتخاب شده را باز کرد و توسط مفتول به پایه ها محکم شوند. این فنس ها باید به میزان کافی کشیده شوند تا افتادگی نداشته باشند. فنس های مخصوص حصار کشی هیچ زمان دچار پوسیدگی و یا زنگ زدگی نمی‌شوند و کیفیت موردنیاز را برخوردار می باشند.

می توان روی توری های حصاری سیم های خاردار نصب کرد تا امنیت به میزان بیشتری تامین شود. سیم خاردار ها به دو صورت حلقوی و خطی موجود می باشند. انتخاب یکی از آن ها به دلخواه مشتری میباشد. نصب این سیم ها کار بسیار راحتی است. این سیم ها می بایست بوسیله ی مفتول در بخش بالای حصار و روی پایه نصب شوند.

ممکن است افراد بخواهند دیوار بتنی روی فنس و پایه قرار دهند. در حالتی که تمایل به این کار داشته باشند در انتهای کار بایستی از سطح زمین قالب فلزی منحصر به فرد بسته شود و توسط ی بتن درون آن را پر کنند.

مشخصات توری حصاری

توری های حصاری می توانند در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید شوند. این اندازه با توجه به سفارش مشتری قابل تغییر است. انتخاب آن بسته به مکان مورد نظر و هزینه ی افراد متفاوت است.

اندازه ی چشمه در توری حصاری به معنای اندازه ی ضلع های لوزی داخل آن میباشد. به طورمثال در شرایطی که گفته شد که چشمه 4 سانتی متر هست می بایست بدانید که معنای آن این هست که ضلع های لوزی 4 سانتی متر می باشند.

توری های حصاری همچنین انواع مختلفی دارند. توری های موج دار استیل، توری های گالوانیزه و فنس از انواع توری های حصاری میباشند که در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار میگیرد.

از دیگر مختصات توری های حصاری می توان به ضخامت مفتول های آن اشاره کرد. ضخامت مفتول توری حصاری بین 2 تا 4 میلی متر است.

برای خرید یک توری حصاری خوب باید بدانید که حتما بایستی ویژگی های خاصی را دارا باشد. از مهمترین این ویژگی ها می توان به امنیت و استحکام بالای آن، برداشت و نصب آسان ، دوام و عمر بالای آن و … اشاره کرد.

این توری ها برای دیوار کشی، حصار کشی و … به کار میروند و محبوبیت زیادی هم دارا‌ هستند. زیرا قیمت پایینتری دارا هستند و همچنین راحت تر نصب می شوند.

نصب توری حصاری توسط شرکت حصار بافت انجام می شود؟

در شهرهایی که حصار بافت دارای نمایندگی است، نصب توسط کارشناسان شرکت انجام می شود.

توری حصاری برای مکان های مختلف متفاوت می باشد؟

بله، برای مکان های متفاوت، توری حصاری با جنس و ضخامت و ارتفاع متفاوت تولید می شود.

اشتراک گذاری در:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *