• اصفهان، سه راه درچه، خیابان امیرکبیر، کوچه ۸۲ (سردار کرمی)، 200 متر بعد از انبار شیشه کرمی، سمت چپ
  • 09136474064

پایه فنس یا تیر حصار چیست؟

پایه فنس یا تیر حصار چیست

در قدیم برای نگهداری زمین‌های خویش از ابزاری مثل شاخ و برگ و بوته استفاده می‌کردند. امروزه برای حفاظت زمین از فنس به کارگیری میگردد. برای این که بتوان دور زمین را حصار کشی کرد، نخست می بایست بتوان با پایه‌‌ها و میله‌‌هایی این فنس را در اطراف زمین نصب نمود. به‌همین دلیل در فرایند نصب فنس و حصارکشی
مرحله اولیه انتخاب پایه است. شایسته ترین مبنا که برای این کار گزینش میشود، لوله میباشد. لوله دارای قیمت مناسبتر و استحکام بیشتر میباشد. لوله معمول ترین نوع پایه فنس میباشد که به طور سیاه و گالوانیزه تولید میگردد.

مرحله دوم مشتمل بر حفر گودال هست. گودی‌هایی به مسافت ۲ الی ۳ متر حفر می‌نمایند. پایه‌ها را داخل آن قرار می‌دهند و با ملات بتن شن، ماسه و سیمان آن را در مکان خود محکم می‌نمایند.

برای خرید بهترین قیمت پایه فنس روی لینک بزنید.

در مرحله سوم نوبت به نصب توری حصاری می رسد. فنس حصاری با قطر مفتول از ۲ میلی متر تا ۵ میلی متر ساخته میشود. اندازه چشمه‌های فنس هم متغیر میباشد و از ۴ سانت تا ۷ سانت متفاوت میباشد. . توری فنس‌ها را باز کرده و با مفتول روی مبنا‌ها نصب می‌نمایند. لازم میباشد تا فنس را سفت کشیده تا صاف و فارغ از افتادگی نصب شوند.

بهترین قیمت توری حصاری را از کارشناسان فروش حصار بافت دریافت نمایید.

مرحله چهارم نصب سیم خاردار میباشد. سیم خاردار در دو نوع خطی (معمولی) و حلقوی قابل تهیه میباشد. گزینش هرکدام بستگی به ذوق و هزینه مشتری داراست. سیم خاردار را میتوان با مفتول به شکاف‌هایی که روی شالوده وجود داراست، قفل و بست کرد.

شرکت حصار بافت تولیدکننده سیم خاردار است و بهترین قیمت سیم خاردار را در بازار اعلام می نماید.

در پایان در‌حالتی که مشتری تمایل به دیوار بتنی داشته باشد از سطح صفر زمین قالب فلزی بسته می گردد و درون قالب با بتن لبریز می شود.


نکات اساسی درباره‌ی حصارکشی

برای حصارکشی می بایست به نوع محصول دقت کرد. همان گونه که تا قبل از این اشاره کردیم بهترین نوع پایه فنس، استفاده از لوله گالوانیزه هست تا ارتفاع و عمر محصول را افزایش داده و در هزینه‌های تعویض کالا صرفه جویی شود.

پس از نصب پایه‌ها بایستی بتن ریزی شکل گیرد. شیب بتن بایستی به گونه‌ای باشد که آب در محل تیر حصار جمع نشود. در شرایطی‌که برای پایه از لوله یا این که قوطی استعمال شود بایستی سر بالایی آن مسدود گردیده تا از ورود آب به داخل آن جلوگیری شود.

در نهایت می‌توان اعلام کرد که پایه‌های فلزی در قبال پایه‌های چوبی بسیار مطلوب‌تر و مقرون به صرفه میباشد و ایمنی و مقاومت بیشتری نسبت به چوب دارا است. پایه‌های بتنی از لحاظ مقاومت و ایمنی نسبت به پایه‌های فلزی ارجح تر می باشند. فنس کشی راحت ترین و مقرون به صرفه ترین وضعیت محدود کردن زمین، باغ و سوله میباشد.

اولین مرحله برای حصارکشی توجه به چه چیز اهمیت دارد؟

در مرحله اول باید پایه‌‌ها و میله‌‌های فنس را در اطراف زمین نصب نمود.

بهترین نوع پایه فنس از چه نوع جنسی است؟

بهترین نوع تیر حصار، لوله گالوانیزه می باشد.

آیا شرکت حصار بافت کارشناس برای نصب حصار کشی دارد؟

بله شرکت حصار بافت با داشتن تیمی قوی و متبحر، نصب حصار کشی مشتریان عزیز در شهر اصفهان را از صفر تا صد قبول می نماید.

اولین مرحله برای حصارکشی توجه به چه چیز اهمیت دارد؟

در مرحله اول باید پایه‌‌ها و میله‌‌های فنس را در اطراف زمین نصب نمود.

اشتراک گذاری در:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *