• اصفهان، سه راه درچه، خیابان امیرکبیر، کوچه ۸۲ (سردار کرمی)، 200 متر بعد از انبار شیشه کرمی، سمت چپ
  • 09136474064

بهترین نوع فنس برای باغ

بهترین نوع فنس باغی

اگر صاحب باغ یا زمینی هستید و به فکر محافظت و مرزبندی آن با زمین‌ها یا باغ‌های مجاور افتاده‌اید، توری حصاری یا توری فنس می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در این مقاله ابتدا توضیح می دهیم که چرا توری فنس برای مرزبندی باغ شما مناسب است و بعد به این می پردازیم که بهترین نوع فنس برای باغ چه نوعی است.

حتما می دانید که کشیدن دیوار ضمن گرفتن حجمی از باغ یا زمین شما برای شما هزینه نسبتا بالایی به همراه دارد. بنابراین استفاده از توری فنس برایتان مقرون به صرفه تر است. باید به این نکته توجه کنید که با توجه به تنوع زیاد این محصولات ممکن است در انتخاب توری مناسب دچار مشکل شوید. کارشناسان شرکت حصاربافت با دانش و تجربه کافی می توانند شما را در امر انتخاب توری فنس مناسب یاری کنند.

مزایای استفاده از توری فنس

توری فنس یا توری حصاری نوعی توری فلزی است که خود انواع مختلفی دارد. استفاده از توری فنس به جای دیوار مزایایی دارد که بررسی می کنیم.

  • نصب راحت و سریع

یکی از مزایای مهم توری حصاری یا توری فنس، نصب راحت آن است. باید ابتدا کمی زمین را بکنید، با بتن پایه‌ای برایش درست کنید و بعد آن را نصب کنید. مراحل نصب توری فنس بسیار راحت تر از دیوارچینی است. به دلیل نصب آسان آن طبیعی است که مدت زمان کمی هم برای نصبش مورد نیاز است و بنابراین کار نصبش خیلی سریع انجام می شود.

نصب راحت فنس باغی
نصب راحت فنس باغی
  • مقرون به صرفه بودن

هزینه خرید و نصب توری فنس به مراتب از دیوارکشی کمتر است. این توری چون سریع نصب می شود این مزیت را دارد که هزینه نصبش از ایجاد انواع دیوار کمتر است. همچنین قیمت توری از هزینه خرید انواع مصالح ساختمانی برای دیوارکشی کمتر است.

  • نگهداری راحت و امکان تعمیر

این توری ها مقاوم هستند و به راحتی خراب نمی شوند. همچنین به نگهداری چندانی نیاز ندارند و در صورت خرابی هم تعمیر آنها مشکل نیست و قسمتهای آسیب دیده به سادگی تعویض می گردند. همین باعث می شود که توری ها در صورتی که دچار پارگی یا خرابی گردند تعویض و تعمیرشان بسیار ساده باشد.

  • تنوع زیاد

تنوع زیاد توری ها باعث می شود تا دست شما به لحاظ انتخابِ آنها کاملا باز باشد. آنقدر تنوع در جنس، شکل و اندازه و نوع و ضخامت این توری ها وجود دارد، که گرچه انتخاب را کمی سخت می کند، اما با شناخت زیاد خود و دقت در انتخاب می توانید خرید خیلی خوبی داشته باشید.

  • امنیت خوب

نصب توری فنس در زمین یا باغتان باعث بالا رفتن امنیت آن می شود. اگر توری مناسبی برای باغ یا زمین خود انتخاب کنید می توانید از هجوم مزاحمین در امان بوده و حریم زمین و باغتان را حفظ کنید.

انتخاب توری مناسب باغی

اولین مرحله انتخاب توری شناخت نیاز خود است. این که بدانید چه می خواهید. فرض کنید برای محافظت از محدوده باغ خود دنبال توری هستید. باید شرایط آب و هوایی منطقه را در نظر بگیرید و بعد اقدام به انتخاب و خرید توری کنید. باید دقت کنید که تعداد بسیاری از انواع توری فنس به عنوان توری فنس باغی شناخته می شوند و شما موقع انتخاب آنها باید دقت کنید. همچنین بر طبق شرایط خود باید برای انتخاب توری مناسب تصمیم بگیرید.

در سایت حصار بافت استعلام قیمت فنس باغی را از طریق تماس با شماره 09136474064 دریافت نمایید.

مثلا اگر در شمال یا جنوب کشور و مناطق مرطوب زندگی می کنید، توری فنس از جنس گالوانیزه گرم برای شما انتخاب مناسبی است. زیرا در برابر رطوبت به شدت مقاوم است. همچنین ضخامت مفتول نیز بسته به نیاز شما دارد.

مثلا اگر می‌خواهید مانع از ورود جانوران بزرگ اعم از اهلی و وحشی از قبیل گاو یا گراز به زمین یا باغ خود گردید توری فنس شما باید دارای ضخامت کافی باشد تا با فشار وارده از سوی حیوان دچار آسیب نشود. همچنین بودجه شما نیز تاثیر زیادی بر انتخاب شما دارد. این که چه مبلغی برای خرید توری کنار گذاشته اید خیلی در انتخابتان تاثیرگذار است.

اگر در شرایط آب و هوایی خیلی مرطوب زندگی می کنید و مقاومت مفتول برایتان خیلی مهم است بهترین توری برای شما توری گالوانیزه گرم با روکش پی وی سی است. این نوع توری مقاومترین توری فلزی از نظر جنس است.

توری حصاری متداولترین نوع توری برای استفاده در باغ است. اگرچه از انواع دیگر توری مثل توری سرندی یا توری مرغی هم می توان برای این کار استفاده کرد.

پیشنهاد تیم تولید محتوا: ۲ نوع سیم مفتول گالوانیزه و کاربردهای آن

بهترین توری باغی

هرچند بهترین توری باغی برای شما با توجه به شرایط و نیز بودجه شما تعیین می شود. اما می توان گفت توری حصاری از جنس گالوانیزه گرم با روکش پی وی سی و ضخامت بالا بهترین انتخاب برای شماست. البته اگر محدودیت بودجه ندارید. در این مورد هرچه طول چشمه ها کمتر باشند بهتر است. زیرا قدرت محافظت توری ها بالاتر می شود.

البته اگر دنبال این هستید که توری حصاری از ورود جانورانی مثل موش و جوندگان کوچک هم به باغ شما جلوگیری کند باید به فکر پوششی دیگر هم باشید زیرا این جانوران معمولا از توری حصاری رد می شوند.

سوالات متداول بهترین فنس باغی

توری حصاری چیست؟

توری حصاری نوعی توری فلزی است که کاربرد اصلی آن برای محافظت از باغها و زمینها و مرزبندی و دیواربندی است. این توری چشمه های لوزی شکل داشته و مقاوم و مستحکم است.

چشمه چیست؟

توری ها بر اساس بافت در داخل خود دارای اَشکالِ مختلفی هستند که درونشان خالی است. این اشکال چشمه نامیده می شوند.

توری گالوانیزه چیست؟

گالوانیزه یعنی فولادی که از روی پوشیده شده است. این کار به دو صورت انجام می شود. به کمک الکترولیز که به آن گالوانیزه سرد می گویند و به کمک حرارت که به آن گالوانیزه گرم می گویند که مقاومتر است.

فرق توری فنس با توری حصاری چیست؟

توری فنس همان توری حصاری است و درواقع فرقی با هم ندارند.

قیمت توری فنس به چه عواملی بستگی دارد؟

هر چه قطر مفتول بیشتر باشد قیمت توری بیشتر است. اگر توری فنس از جنس گالوانیزه باشد گرانتر است و همچنین قیمت توری گالوانیزه گرم از سرد بیشتر است. هر چه چشمه ها کوچکتر باشند وزن توری بیشتر شده و طبیعتا گرانتر است. توری های سنگین تر چون از فلز بیشتری در ساخت آنها استفاده شده قیمت بیشتری دارند.

اشتراک گذاری در:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *